«Eg vil si noe…»

En blogg av Mona Steffensen

Mammas smil

Skrevet av monabagona den november 27, 2007

Reis dere opp -  én to tre

Voks opp som fluesopp,

og smak like bittert

som

falsk is-te

5 svar til “Mammas smil”

  1. geirsan sagt

    Jammen meg godt å se at det er liv i bloggen din. Det jeg nå lurer på, er om det kan være deg som nummer en fra venstre?

  2. Huls sagt

    Oh yeah, mitt yndlingsbilde – vi e så flatterende at! Dvs – flere av oss e jo det, men eg tror eg sjøl kan se penere ut…Men koffor ikkje pappas smil?

  3. Brels sagt

    Huls du har litt dårlig hukommelse. vi imiterer mamma. (det e nok og eneste grunnen til at Jals smiler :) )
    Mols: hvis eg snublet tilfeldig over denne siden, ville eg bare tenkt: surrealistisk rar jente.

    ehhhmmm… det var kanskje det første som falt meg inn uansett faktisk :)

  4. monabagona sagt

    Så kjekt at du følger med på o den gode bloggen min Geir! Ja, det ér virkelig meg, helt til venstre. For noen år siden da kanskje:)

  5. monabagona sagt

    Huls, som du sikkert har lagt merke til, er det så langt kun ikke-flatterende bilder av deg på bloggen min:) Men vi kan jo ta noen smile-grimasebilder og ..ikke engang vurdere å poste dem:P
    Og ja bels – riktig! Egentlig er det en intern post dedikert til familien:) Såå..jeg godtar at jeg kan forstås som en slik jente:)

Legg igjen en kommentar

 
Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

